פנייה לשר הבט"פ: "למנוע חילולי שבת מיותרים בשירות בתי הסוהר"

אבי רבינא No Comments on פנייה לשר הבט"פ: "למנוע חילולי שבת מיותרים בשירות בתי הסוהר"

ח"כ אתי עטיה לשר לביטחון פנים: "יש לחדד את נהלי העבודה של שרות בתי הסוהר בימי שישי כדי לא לפגוע בקדושת השבת ושעות המנוחה של הסוהרים והשוטרים שומרי המסורת"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בעקבות פניות שהגיעו ללשכתה פנתה חה"כ אתי עטיה במכתב לשר לביטחון פנים עומר בר-לב בבקשה לחדד את נהלי שעות העבודה והמנוחה של שירות בתי הסוהר בכדי למנוע חילולי שבת של שוטרים וסוהרים שומרי מסורת המקפידים על שמירת השבת.

במכתבה הזכירה ח"כ עטיה: "נודע לי על תופעה פסולה המתרחשת כאשר מתקיימים דיונים בבית המשפט בתל אביב בימי שישי, שוטרים מיחידת 'נחשון' האמונים על הובלת אסירים נאלצים לצעוד ברגל לביתם כדי לא לחלל את השבת, בעקבות דיונים מאוחרים הנמשכים לעיתים עד לאחר כניסת השבת".

עוד הדגישה: "תרבות עבודה שעלולה להביא שוטרים וסוהרים באופן קבוע להפר את הוראות חוק שעות עבודה ומנוחה וחילול השבת שלא לצורך פיקוח נפש אינה ראויה או רצויה, פוגעת בזכויותיהם ועלולה להניא אחרים מלהצטרף לשורות השב"ס והמשטרה".

לאור זאת הדגישה: "אבקש מכבוד השר, להנחות את הגורמים הרלוונטים להקפיד על שעות העבודה והמנוחה, לכבד את רגשותיהם הדתיים של שומרי המסורת ולעדכן את כלל השוטרים והסוהרים כי אין כל ציפייה שיעבדו בשבת ובימי המנוחה הרשמיים".

ח"כ עטיה הוסיפה: "שמירת המסורת היא ערך חיוני אצל רבים מאזרחי ישראל, תקוותי שהשר לביטחון פנים יידרש לחידוד הנהלים ובכך יימנע חילול שבת והסוהרים יוכלו להגיע לביתם ברוגע בסופי השבוע"



0 תגובות